Το τηλεφωνικό κέντρο iPBX της CCM αποτελεί ένα εγγενώς VoIP τηλεφωνικό κέντρο με ιδιαίτερες δυνατότητες όπως IVR, Voicemail, Recording, διασύνδεση με το CCM/CTI κ.α.
Η διασύνδεση του iPBX με τον ή τους πάροχους τηλεφωνίας της εταιρίας σας μπορεί να γίνει είτε με την υλοποίηση SIP trunk είτε με τη χρήση VoIP gateway στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο SIP trunk.
To iPBX βασίζεται στην τεχνολογία Asterisk (https://www.asterisk.org) και παρέχει πλήρη συμβατότητα με όλες τις συσκευές που υλοποιούν το πρωτόκολλο SIP2.0.
Τα CCM iPBX υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες. Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί απ’ όπου κι αν βρίσκεται μέσω σταθερής συσκευής, εφαρμογής στο κινητό ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή με μόνη προϋπόθεση την ύπαρξη ενεργής σύνδεσης ίντερνετ.
Εκδόσεις
Το CCM iPBX υποστηρίζει δύο εκδόσεις και τρόπους υλοποίησης ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη αλλά και την κάλυψη του δικτύου Internet σε κάθε περιοχή. Για τον λόγο αυτόν και πριν από κάθε εγκατάσταση ένας εξειδικευμένος τεχνικός επισκέπτεται το σημείο για την αποτύπωση των υποδομών και των ταχυτήτων στο Internet. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε το καλύτερο αποτέλεσμα σε κάθε πελάτη προσαρμόζοντας την λύση βάση των αναγκών του. CCM iPBX – ON PREMISE και αφορά την εγκατάσταση του τηλεφωνικού κέντρου στις υποδομές της εταιρίας σας. CCM iPBX – ON CLOUD SAAS η οποία είναι μια cloud συνδρομητική υπηρεσία η οποία σας δίνει μεγάλη ευελιξία γιατί δεν υπάρχει αρχικό κόστος κτήσης της άδειας χρήσης του λογισμικού αλλά και την αγορά hardware.
Απαιτήσεις σε Hardware (local εγκαταστάσεις)
O server που θα φιλοξενήσει το τηλεφωνικό κέντρο iPΒΧ θα πρέπει να έχει τα ακόλουθα ελάχιστα χαρακτηριστικά για να διασφαλιστεί η βέλτιστη λειτουργία:
CPU 8xCores
RAM 16GB
HD 500GB
Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε η εγκατάσταση να πραγματοποιηθεί στην υφιστάμενη υποδομή της εταιρίας σας, προτείνουμε την αγορά από τον hardware προμηθευτή σας.
Η εγκατάσταση γίνεται σε ένα virtual περιβάλλον είτε σε ESXi είτε σε VMware. Το περιβάλλον αυτό έχει την δυνατότητα να προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης ενώ υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης από την CCM.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι τα ελάχιστα και για κάθε εγκατάσταση γίνεται η σχετική μελέτη.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν τα χαρακτηριστικά είναι ο αριθμός των εσωτερικών τηλεφώνων, οι ταυτόχρονες εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις αλλά και άλλοι παράγοντες σύμφωνα με την πολυπλοκότητα της λύσης
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό.