Ένα αυτόνομο “τηλεφωνικό κέντρο” VoIP που παρέχεται με άδεια χρήσης (licensed) ή ως υπηρεσία (CTI – SaaS). Χωρίς περιορισμούς ταυτόχρονων χρηστών, τοποθεσιών ή άλλης επεκτασιμότητας.
Πλήρης δυνατότητα αυτοματοποιημένης διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων μέσω διασύνδεσης με το εγκατεστημένο στην επιχείρηση ERP/CRM, δίνοντας «επιχειρηματική λογική» στις κλήσεις.
Το Contact Center Manager έχει την επιπλέον δυνατότητα για αυτόνομη λειτουργία CRM, παρέχοντας το ίδιο βασικές λειτουργίες ενός CRM σε επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν εγκατεστημένη λύση.
Πλήρεις λειτουργίες που καλύπτουν τις σύνθετες ανάγκες ενός “call-center”.