Η ύπαρξη αξιόπιστων επικοινωνιών αποτελεί προϋπόθεση για επιτυχημένες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο – κάθε αναπάντητη τηλεφωνική κλήση θα μπορούσε να είναι πιθανό εισόδημα. Ωστόσο, η επικοινωνία δεν αφορά μόνο το να βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνο του γραφείου σας είναι πάντα προσβάσιμο. Οι επιχειρήσεις αναζητούν όλο και περισσότερες επιλογές τηλεφωνίας με πλούσια χαρακτηριστικά.
Τα πλεονεκτήματα του VoIP
Πολλές εταιρείες μεταβαίνουν πλέον την τηλεφωνική τους υποδομή σε ένα σύστημα πρωτοκόλλου φωνής μέσω διαδικτύου (VoIP) στο “Cloud”. σύννεφο. Μεταφέροντας όλες τις πληροφορίες ήχου ψηφιακά μέσω του Διαδικτύου, το VoIP προσφέρει στις επιχειρήσεις ορισμένα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλα τηλεφωνικά συστήματα. Πρώτον, από οικονομική άποψη, οι φιλοξενούμενες λύσεις VoIP μπορούν να αποδειχθούν πολύ αποδοτικές. Με χαμηλό αρχικό κόστος, μπορεί να αποδειχθεί μια ελκυστική επιλογή για επιχειρήσεις που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αναθεωρήσουν πλήρως την υπάρχουσα υποδομή τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επιτόπιες επικοινωνίες τους. Όπως και άλλες υπηρεσίες cloud, οι επιχειρήσεις πρέπει απλώς να καταβάλλουν ένα μηνιαίο τέλος συνδρομής με βάση τον αριθμό των χρηστών στην cloud τηλεφωνία.
Ωστόσο, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τις επιχειρήσεις να αισθάνονται περιορισμένες από τον αριθμό των χρηστών που έχουν συμφωνήσει με τον πάροχο cloud VoIP. Ένα από τα κύρια οφέλη αυτής της προσέγγισης στις τηλεπικοινωνίες είναι ότι είναι εύκολα κλιμακούμενη. Εάν η επιχείρησή σας παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη, οι επιπλέον υπάλληλοί σας μπορούν να προστεθούν εύκολα στην Cloud τηλεφωνία VoIP χωρίς κάποια διακοπή στην υπηρεσία. Εάν οι εταιρείες αποφασίσουν να πάνε με το δικό τους σύστημα VoIP on-premise, είναι πιθανό ότι θα πρέπει να προετοιμαστούν για μελλοντική ανάπτυξη και η χρήση των πόρων μπορεί να μην είναι η πιο αποτελεσματική.
Επιπλέον, το VoIP προσφέρει στις επιχειρήσεις μια σειρά από πρόσθετα χαρακτηριστικά που μπορεί να αποδειχθούν ελκυστικά. Οι εργαζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν μια λίστα με αριθμούς επαφών που θα κληθούν σε περίπτωση που δεν είναι σε θέση να απαντήσουν στο κύριο τηλέφωνο εργασίας τους. Θα μπορούσε επίσης να ρυθμιστεί έτσι ώστε το τηλέφωνο του γραφείου τους να χτυπάει μερικές φορές, εωσότου η κλήση μεταφερθεί στο smartphone τους. Αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμο για τους μετακινούμενους εργαζόμενους που δεν πρέπει να χάσουν κλήσεις λόγω των συχνών κινήσεων τους.
Ορισμένα συστήματα VoIP συνοδεύονται επίσης από εξειδικευμένες δυνατότητες φωνητικού ταχυδρομείου, όπου οι εργαζόμενοι λαμβάνουν ένα email με όλες τις λεπτομέρειες που περιλαμβάνονται στα μηνύματα. Για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, μια υπηρεσία VoIP που βασίζεται στο “σύννεφο” μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της χρήσης δεδομένων σχετικά με τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και να παρέχει όλες τις σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες.
Νέα Τάση προς τις “Ενοποιημένες Επικοινωνίες”
Για επιχειρήσεις που κοιτάζουν πέρα από το VoIP, η υιοθέτηση ενοποιημένων επικοινωνιών με βάση το cloud μπορεί να είναι μια επιλογή που αξίζει να εξεταστεί. Μερικές φορές αναφέρεται ως ενοποιημένη επικοινωνία (UCaaS), αυτή η προσέγγιση που συνδυάζει όλες τις επικοινωνίες μιας εταιρείας μέσω μιας ψηφιακής σύνδεσης. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η ενοποιημένη αγορά επικοινωνιών αναμένεται να αυξηθεί από 15,12 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος σε 24,88 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2021 και είναι εύκολο να κατανοηθεί αυτή η ανάπτυξη υπό το φως των πολλών επιχειρηματικών πλεονεκτημάτων που παρέχει. Μια ενοποιημένη λύση επικοινωνίας θα μπορούσε να προσφέρει έναν τρόπο χαμηλού κόστους για να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η εκάστοτε επιχείρηση. cronusweb.gr