Inbound Call Traffic Handling
Η ενότητα διαχείρισης εισερχόμενης κλήσης παρέχει την δυνατότητα σε οργανισμούς και επιχειρήσεις να έχουν τον πλήρη έλεγχο της δρομολόγησης των εισερχόμενων κλήσεων στο εσωτερικό τους, επιτυγχάνοντας σημαντική μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πελατών τους, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα των υπηρεσιών τους.
Οι εισερχόμενες κλήσεις προωθούνται στο κατάλληλο τμήμα/χεριστή με βάση τον τύπο της κλήσης, τους υφιστάμενους επιχειρησιακούς κανόνες, τις δεξιότητες του χρήστη που θα εξυπηρετήσει την κλήση, την ημέρα/ώρα της κλήσης και την προτεραιότητα αυτής.
Η πλατφόρμα CCM αναζητά στη βάση του ERP/CRM την επαφή (πελάτης, προμηθευτής, πρόσωπο κτλ) που έχει καλέσει τον οργανισμό/επιχείρηση (με κριτηριο τον τηλεφωνικό αριθμό) και εμφανίζει στην οθόνη του χειρίστή σχετικές πληροφορίες, προκειμένου η κλήση να εξυπηρετηθεί άμεσα και αποτελεσματικά.