Άμεση διασύνδεση του ERP/CRM με το τηλεφωνικό σας κέντρο (computer telephony integration) για τη δημιουργία σύνθετων IVRs, πραγματοποίηση κλήσεων, εγγραφή κλήσεων και πρόσβαση στις σχετικές ηχογραφήσεις, προώθηση κλήσεων κ.α.
Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και δρομολόγηση αυτών βάσει επιχειρησιακών κανόνων, υλοποιημένων μέσα από το περιβάλλον του ERP/CRM.
Δημιουργία, διαχείριση και εκτέλεση σύνθετων καμπανιών εξερχόμενων κλήσεων μέσα από το περιβάλλον του ERP/CRM.
Υποστήριξη πολλαπλών dialing modes (Preview, Progressive, Predictive) ανάλογα με τις ανάγκες και τη φύση της καμπάνιας εξερχόμενων κλήσεων.
Δυνατότητα δημιουργίας μηχανισμών αυτόματης διαχείρισης/εξυπηρέτησης κλήσεων, δίχως ανθρώπινη παρέμβαση π.χ. σενάρια call me back, σενάρια αυτόματης εκφώνησης λογιστικού υπολοίπου πελατών, κ.α.
Δυνατότητα σύνδεσης του ERP/CRM με οποιοδήποτε τηλεφωνικό κέντρο υποστηρίζει το πρωτόκολλο SIP, π.χ. AVAYA, PANASONIC κτλ. ή απευθείας με SIP Trunk με τη χρήση του CCM Gateway.